به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، فرزاد فرزین خواننده پاپ برای برگزاری کنسرت خود در روزهای 23 و 24 اردیبهشت در تالار حافظ راهی شیراز شده و این سفر همزمان با حضور پرویز پرستویی در برنامه خوشا شیراز بوده است.

فرزین در توصیف پرستویی نوشت:
بعضی از انسانها همیشه دوست داشتنی و قابل احترامند.من همیشه از هنر و اخلاق و مَنشِ استاد پرستویی لذت بردم و امیدوارم که سالهای سال بتونیم از وجودشون استفاده کنیم.
برقرار باشید استاد
مشرق
کشکول...
ما را در سایت کشکول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 162 تاريخ: دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:31