صید عقاب طلایی در مشهد+عکس

خرید بک لینک

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، «مهدی رضایی» اظهار کرد: در پی مشاهده یک پرنده وحشی از سوی ساکنان یک واحد مسکونی در بلوار صارمی مشهد، ساکنان این منطقه با برقراری تماس تلفنی با آتشنشانی درخواست کمک کردند.

وی افزود: با توجه به رعب و وحشتی که در ساکنان منطقه ایجاد شده بود ستاد فرماندهی آتشنشانی مشهد بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره 5 را به منطقه اعزام کرد.

رضایی عنوان کرد: آتشنشانان با استفاده از تجهیزات و فن گروه نجات این پرنده را که عقابی 40ساله و طلایی بود، زنده گرفتند.

وی با بیان اینکه ممکن است این پرنده بهخاطر گرسنگی و یا کهولت سن بر فراز پشتبام این خانه فرود آمده باشد، خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی بهموقع شهروندان این پرنده توسط گروه نجات تحویل نماینده محیط زیست شد.


خبرآنلاین

کشکول...

ما را در سایت کشکول دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استخدام کار بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 11:31

صفحه بندی